Stroopwafel

Pierdolony stroopwafel! Potrafię oprzeć się pokusie zjedzenia czekolady, ciasta, wypicia choćby łyka Coli. Ni chuja nie potrafię oprzeć się karmelowej magii stroopa. Co to takiego? Maślany herbatnik nadziany karmelowym złotem. Straszna chujnia dla aparatu na zęby ale przyjemnie się go ćpa. Tak ćpa. Cukier gorszy od kraku.

Noc, Rotterdam, ja i stolik. Miasto śpi czy tylko udaje? Podświetlony port płonie kolorami pomarańczowych HPS’ów.

Nocą pisze się inaczej, nocą pisze się spokojniej. Stymulacja oczu przez Mario Kart 8. Pare wyścigów ze znajomym z pokoju obok i pobudziłem się lepiej niż kawą. Już dawno powinienem kimać jak małe bobo, tymczasem to już drugie podejście pod klawiaturę. Chce być bardziej produktywny. W jaki sposób? Pisząc i edytując.

Moje kichy przepełnia ambicja, jestem moim najostrzejszym krytykiem. Niektórzy mogą się przypierdalać o to, że brakuje tutaj stylu, brakuje interpunkcji. Jebać. Nie jestem po filologii. Po prostu piszę. Jeżeli stwierdzę że tekst jest przynajmniej odrobinę zjadliwy, serwuję go na stół.

Trzeźwość umysłu sprawia że mogę pisać dłużej. Pewnie mógłbym zarwać noc żeby tworzyć dalej. Jak na razie sen nie kąsa mnie swoim jadem więc nakurwiam dalej.

Noc kojarzy mi się ze śmiercią. Ze spokojem. Mrok przykrył betonowe ciało miasta niczym czarne prześcieradło. Spokój, cisza. Fala za falą. Podmuchy wiatru rozmyły szum.

Wiem gdzie chce zmierzać, wiem jak długo będę musiał podążać tą drogą – do końca życia. Nie skupiam się na mecie. Skupiam się na każdym kroku który stawiam w spacerze po śmierć. Rozglądam się dookoła. Oddycham przestrzenią która mnie otacza. Wsłuchuje się w szum drzew. Droga do gwiazd usypana jest cierniami. Ból, problemy. Kocham je. Nadają mojemu życiu kierunek. Każdy problem to nowa broń do mojego arsenału, nowa umiejętność która czeka na zdobycie. Rozwiązywanie problemów to jak bieg przez płotki. Im więcej płotków przeskoczysz tym silniejszy masz wyskok i tym wyżej skaczesz. Jeżeli zalewasz żołądek alkoholem, topisz płuca w żywicznym THC to świadomie nie chcesz rozwiązać problemu. Stoisz zapierdolony plecami do płotka, udając że go nie ma.

Wyrzeczenia. Dyscyplina. Nawyk pisania. Aby umiejętność na stałe zagościła w moim życiu potrzebny mi jest nawyk. Wypalenie ścieżki między neuronami. Motywacja nie działa, nawyk jest zabójczo skuteczny.

Myśli. Mózg. Ja i nie ja. Mój mózg często robi mnie w chuja. Wiem o tym ponieważ jego perspektywa nie raz wprowadziła mnie w kłopoty. Perspektywa czyni cuda. Perspektywa daje perspektywy. Mózg jest takim egoistycznym chujem że produkuje tylko takie myśli na które on ma ochotę. Od czasu do czasu trzeba zrobić mu krótkie spięcie. Jak? Powiedz mu: “Pierdol się! Ta myśl jest chujowa, destruktywna, nie potrzebna. To ja mam kontrolę, nie ty.” Bo przecież myśl to tylko myśl. Nienamacalny przedmiot który mózg wkłada nam w ciało.

Czego pragną ludzie? Czego pragniesz ty? Czy jesteś szczęśliwy? Czy robisz w życiu to co chcesz robić? Czy wiesz co chcesz robić, kim chcesz zostać? Mam 30 lat i dopiero teraz odkopuje sarkofag swojego przeznaczenia, ziarenko po ziarenku. Nie jest jeszcze za późno, nigdy nie jest za późno. Nieważne czego szukasz. Nieważne że nie wiesz czego szukasz. Ważne że chcesz szukać.

Żeby dokopać się do swojego prawdziwego JA, trzeba włożyć wysiłek, zwłaszcza wtedy kiedy ci się nie chce. To najważniejszy moment. Jocko Willink sugeruje żebyś po prostu to zrobił. Od tak. Wstań i zrób to.

Czekam na tekst swojego życia. Niepotrzebnie. Taki tekst nigdy się nie urodzi, ponieważ zawsze będę mierzył wyżej niż wczoraj. Smok który chce zjeść swój ogon. Ile bym nie napisał i tak będzie mało.  Nigdy żaden tekst nie będzie perfekt. Zaakceptowałem to. Widzę progres w produktywności i w ilości tekstów który tworzę. Szczególnie kiedy siądę a mi się nie chce. Szczerze? Na 10 tekstów chciało mi się pisać 1 raz.

Małe kroki to klucz. 200 słów dziennie.

Ape

Leave a Reply

