Koniec Ucieczki 

Mężczyźni płaczą, przynajmniej ci prawdziwi. Płacz jest narzędziem terapeutycznym. Oczy to kran który odkręci tylko właściciel. Film pt. Captain Fantastic odkręcił kurki moich oczu tak mocno, że aż je urwał. Ból który ukrywał się na dnie mojego serca spłynął rynną w niepamięć. Ból który nie chciał się odkleić w końcu wyparował.

Śmierć mojej mamy przyszła szybko, tak szybko że nawet po pogrzebie nie wierzyłem w napis na nagrobku. Płacz pokazał mi miejsce w którym serce było zakryte mułem. Bagno odklejało się, kropla po kropli. Kamień który przygniatał moją miłość rozleciał się na strzępy. Mamo, dopiero teraz pozwalam Ci odejść. Twój uśmiech odciśnięty na moich źrenicach pozostanie tam na zawsze.

Śmierć przychodzi i zabiera, daje odkupienie tylko tym, którzy znają jej gorzki pocałunek. Szpony śmierci wydzierają duszę pozostawiając pustą skorupę. Ból psychiczny uderza głębiej niż pocisk snajpera, tnie głębiej niż katana. Latami nosiłem w sobie skamielinę żalu i bólu. Zrozumiałem że w końcu muszę puścić. I puściłem. Kocham i pozwalam Ci odejść. Dziękuję za dar życia. Jeśli potrzebujesz pomocy, w przeprawie przez kurtynę śmierci, daj mi znak, postaram się pomóc.

Kiedy mój ostatni oddech odleci bezszelestnie w gwiazdy, spotkamy się znowu. Dziś już rozumiem smak odejścia. Rozumiem smak wyzwolenia, wolności słonej jak łzy. Ostatnią część układanki trzymałem w sejfie mojego serca. Miałem patent na ból, zamazywałem go jointami i medytacją. Niewidzialny cierń kłuł moje serce, nie ważne jak mocno się spaliłem.

Uciekałem od bólu, uciekałem od śmierci, uciekałem od prawdy. Teraz pozwalam Ci odejść. Mam w sercu punkt który świeci mocniej niż tysiąc słońc. Tam się spotkamy i tam będę zmierzał. Śmierć to tylko przystanek w podróży. Niech wiatr nosi Twoje imię, niech rzeki mają smak Twoich ust, niech drzewa pylą zapachem twojej absolutnej miłości.

Nieskończenie Twój
Ape

Leave a Reply

