Poczwarka

Ape zabił wcześniejszy tekst. Bezlitośnie. Pisałem o okultyzmie o którym nie mam pojęcia. Znam jego podstawy, nic więcej. Im bardziej zagłębiałem się w nauki Aleistera Crowley, tym bardziej przypalał się mój tekst. Wpis o nieprzebadanym temacie nie ma prawa bytu. Piszę o tym o czym mam pojęcie – o niczym. Ape uwilebia gdy litery zabierają go w trans. Wpis sparingowy. Każdy dzień to runda w ringu. Niekończący się pojedynek dobra i zła. Gdy palce nie biją klawiatury, mózg dostaje zatwardzenia.

Oczy pochłaniają dziś Magię Słów. Książka ujawnia sekrety największych pisarzy. Autorka zasypuje deszczem porad. Kroi zdania jak truposza. Ożywia szary, gnijący tekst, jak nekromanta. Nakapełem szkic wpisu, użyłem wytycznych Aśki (sorry Joanna, w moim świecie jesteś Aśką) i skorygowałem szczęki koślawych zdań. Dzisiejsze litery pisane są z głębi, z użyciem nowych narzędzi. Aśka poszerza mój klaustrofobiczny warsztacik.

Kowal który napierdala ciężkim młotem jest w stanie uformować metal tylko do pewnego stopnia. Kartka to kowadło, litery to młot. Autorka wyposaży mnie w dłuta, pilniki, szlifierki, obcęgi. Stal przerobię na lekkostrawny gulasz, którym nakarmisz nie tylko umysł. Dusza zapłonie, jak oczy noworodka po wodowaniu w bieli szpitalnej sali.

Ten styl się zmienia. Obślizgły kokon morfuje. Czuję jego puls. Skorupa popękała, czuć gryzącą słodycz siarki. Trzy strony tekstu odzwierciedlają spacer palcy po klawiaturze. Ślady które poza kształtem, nie buzują esencją. Trzy paragrafy nasycą Cię teraz bardziej niż trzy strony bezwartościowej papki.

Organizm się buntuje. Mózg twierdzi że lepiej pisać w stylu wolnym, bez ram i ograniczeń. Wytyczne Magii Słów są ograniczające. Nie używam linijki do szkicowania zdań. To tylko porady. Jak ja kurwa nie lubię porad… Dualizm -wolność słowa i więzienie z kropek. Aby iść do przodu, muszę czasem skręcić w bok. Umysł zalewa mózg gradem złotych kul. Mam teraz lejek przez który przelatują tylko te, o najlepszej jakości. Złote kule przetapiam na czerń liter. Spójrz bliżej. Czerń to nowe złoto.

Ape Paź 15 2016 21:47

Leave a Reply

